Повідомлення про проведення торгів
на право розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної
торговельної мережі в місті Києві
5.1. Суб’єкти господарювання, визначені переможцями торгів, зобов'язані мати наступні документи:
5.1.1. документ про взяття на облік як платника податку;
5.1.2. документ щодо правовідносин між суб’єктом господарювання та працівником;
5.1.3. інформаційний талон про сплату пайової участі (повинен бути розміщений на фасаді об’єкту сезонної торгівлі з забезпеченням зчитування спеціального коду інформаційного талона про сплату пайової участі);
5.1.4. договір щодо розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі з КП «Міський магазин»;
5.1.5. документ, що підтверджує сплату по договору щодо розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.
5.2. Працівники, які безпосередньо здійснюють продаж продовольчих товарів в об’єктах сезонної торгівлі, на товари, одержані для продажу, повинні мати:
5.2.1. документи про надходження товарів до продажу (товарно-транспортні накладні, прибутково-видаткові накладні, приймальні акти тощо із зазначенням назви, сорту, кількості, ціни та загальної вартості товару);
5.2.2. документи, що засвідчують відповідність якості товарів вимогам нормативних документів (для імпортних товарів – копії сертифікатів, викладені мовою країни-експортера і українською або російською мовою та завірені печаткою суб'єкта господарювання, від якого одержані ці товари);
5.2.3. копії гігієнічних висновків;
5.2.4. ярлики (цінники) або покажчики цін;
5.2.5. санітарну книгу продавця;
5.3. Суб’єкти господарювання, що провадять торгівлю в об’єктах сезонної торгівлі повинні дотримуватись вимог Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833 та Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 08 липня 1996 року № 369, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 23 липня 1996 року за № 372/1397, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 300 від 02.04.2015 «Про затвердження Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01.07.2016 № 489 «Про внесення змін до Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві» та інших нормативних документів, що регламентують торговельну діяльність.
5.4. У разі виявлення встановлення об’єкту сезонної торгівлі не в зазначеному договором місці та/або встановлено з порушення правил дорожнього руху України та інших законів і нормативно-правових актів України, у разі виявлення факту використання місця не за цільовим призначенням, встановлення об’єкту сезонної торгівлі на газонах, клумбах в парках, скверах тощо, та здійснення пошкоджень зелених насаджень, а також у разі недотримання правил торгівлі договір буде достроково розірвано.
7.1. Плата за утримання та облаштування об’єкту сезонної торгівлі сплачується переможцем торгів на рахунок КП «Міський магазин» повною сумою єдиним платежем протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання сторонами договору щодо розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.
7.2. Гарантійний внесок, який був внесений для участі в торгах, зараховується, як частина, або вся сума платежу, зазначеного у договорі.
Якщо сума гарантійного внеску є меншою ніж сума договору, суб’єкт господарювання зобов'язаний сплатити обсяг коштів, яких не вистачає, протягом 5 (п’яти) робочих з дати підписання договору.
8.1. Якщо за умовами продажу лоту об’єкт сезонної торгівлі облаштовується наметом, що належить КП «Міський магазин», пайову участь утриманні об’єкта благоустрою за розміщення об’єкту сезонної торгівлі сплачує КП «Міський магазин» за рахунок коштів кінцевої ціни предмету торгів.
8.2. Якщо за умовами продажу лоту об’єкт сезонної торгівлі облаштовується наметом, що належить переможцю торгів, пайова участь сплачується безпосередньо переможцем за рахунок власних коштів.
Строки прийому заяв:
11.1. Гарантійний внесок сплачується у розмірі згідно Додатку 1 на розрахунковий рахунок КП «Міський магазин» за наступними реквізитами:
11.1.1. р/р № 26008010007203 в АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК»
11.1.2. МФО 313849;
11.1.3. код ЄДРПОУ одержувача 36927573;
11.1.4. призначення платежу: сплата гарантійного внеску за участь у проведенні торгів на право використання торгового місця за лот №_з ПДВ; Прізвище, ім’я, по-батькові.
11.2. Реєстраційний внесок сплачується у розмірі 200 гривень 00 копійок (з ПДВ) на розрахунковий рахунок Української універсальної біржі за наступними реквізитами:
11.2.1. п/р № 26006000002152 в ПАТ «КРЕДІТ АГРІКОЛЬ БАНК»,
11.2.2. МФО 300614
11.2.3. код ЄДРПОУ 25158707
12.1. Процес реєстрації та подачі заяв на участь у торгах на електронному торговому майданчику Українська універсальна біржа за адресою
12.2. Зверніть увагу! В графі «Банківські реквізити для повернення гарантійного внеску» необхідно вказати саме розрахунковий (поточний) рахунок. Картковий або депозитний рахунок не приймаються.
13.1. Інформація про час початку та тривалість торгів оприлюднюється на головній сторінці електронного торгового майданчику Української універсальної біржі за адресою
13.2. Учасники, які отримали допуск до участі у торгах, запрошуються до участі в торгах шляхом надсилання Українською універсальною біржею на їх поштову скриньку, вказану при реєстрації, повідомлення про час проведення торгів та посиланням на сторінку відкритих торгів.
13.3. Учасники на сторінці відкритих торгів обирають лот, у якому будуть приймати участь у торгах за номером лоту або номером об’єкту продажу.
13.4. Крок торгів становить 10% від ціни.
13.5. Учасники мають право протягом 15 хвилин надати свої цінові пропозиції на сторінці проведення торгової сесії. При цьому, кожна з додаткових цінових пропозицій, наданих учасниками торгів, повинна перевищувати попередню не менше, ніж на крок торгів, що становить 10 відсотків.
13.6. Строк проведення торгів (тривалість торгової сесії) – проміжок часу, протягом якого Учасники можуть подавати пропозиції про ціну. У разі виникнення спору, відносно часу внесення пропозиції про ціну, приймається до уваги показники часу, що зазначені на веб-сайті Української універсальної біржі (
13.7. Якщо пропозиція внесена за 5 хвилин до закінчення торгової сесії, то час проведення торгів продовжується на 10 хвилин і так доти, поки не буде виявлено переможця торгів. Торги вважаються закінченими у разі, якщо в останні 5 хвилин не було подано жодної пропозиції про ціну.
13.8. У разі, якщо один Заявник є Учасником по декільком лотам, торги за якими визначено в один час – Учасник повинен надавати свої цінові пропозиції паралельно шляхом відкриття по кожному лоту окремої торгової сесії.
13.9. Переможцем торгів визначається учасник, що запропонував найвищу ціну на час завершення торгів.
13.10. Звертаємо Вашу увагу, що торги по декільком об’єктам сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі можуть здійснюватися одночасно.
Разом з протоколом переможець має надати Українській універсальній біржі заповнену анкету-опитувальник для здійснення фінансового моніторингу. Завантажити анкету можна за посиланням
Гарантійний внесок, внесений заявниками, яких визнано переможцями торгів, зараховується як частина плати за договором на розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на рахунок КП «Міський магазин».