Українська універсальна організовує та проводить аукціони з продажу майна боржника в провадженні у справі про банкрутство в порядку, встановленому Законом України «
Як Організатор аукціону, УУБ виконує такі функції:
- розміщує оголошення про проведення аукціону з продажу майна боржника; повідомлення про результати аукціону з продажу майна боржника; повідомлення про скасування аукціону з продажу майна боржника на веб-сайті Вищого господарського суду України та на веб-сайті Міністерства юстиції України у відповідності до вимог Закону та Порядку оприлюднення відомостей, які підлягають розміщенню на веб-сайті державного органу з питань банкрутства, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.07.2014р. № 1104/5;
- приймає заявки на участь в аукціоні;
- укладає із заявниками договори про умови участі в аукціоні;
- приймає на свої рахунки гарантійні внески від учасників;
- визначає учасників торгів;
- здійснює проведення торгів;
- забезпечує належну технічну та методологічну базу для проведення торгів;
- визначає переможця торгів і підписує протокол про результати проведення торгів;
- повідомляє учасників торгів про результати проведення торгів;
- здійснює юридичний супровід при оформленні документів.
Особи, що бажають зареєструватися як учасники аукціону:
- Подають на біржу Заяву на участь в аукціоні, що складається в довільній формі державною мовою і повинна містити зазначені в повідомленні про проведення аукціону такі відомості:
- найменування, організаційно-правова форма, місцезнаходження, поштова адреса заявника (для юридичної особи);
- прізвище, ім'я, по батькові, паспортні дані, відомості про місце проживання заявника (для фізичної особи);
- номер контактного телефону, адреса електронної пошти заявника.
Заява на участь в аукціоні повинна містити також відомості про наявність або відсутність заінтересованості заявника стосовно боржника, кредиторів, замовника, організатора аукціону та про характер цієї заінтересованості у разі її наявності.
- До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:
- документа, що підтверджує повноваження особи на здійснення дій від імені заявника;
- документа про сплату гарантійного внеску;
- інші документи, зазначені в повідомленні про проведення аукціону.
Рішення організатора аукціону про допуск заявників до участі в торгах приймається за наслідками розгляду представлених заяв на участь в аукціоні.
Рішення про відмову в допуску заявника до участі в аукціоні приймається у разі, якщо:
- заява на участь в аукціоні не відповідає вимогам, що встановлені Законом і вказаним у повідомленні про проведення аукціону;
- подані заявником документи не відповідають встановленим до них вимогам;
- на дату складання протоколу про визначення учасників аукціону не підтверджено надходження гарантійного внеску на рахунки, вказані в повідомленні про проведення аукціону.
Разом з тим, Українська універсальна біржа пропонує проведення аукціонів на
Електронний торговий майданчик відповідає сучасним умовам і зможе забезпечити автоматизацію процедур підготовки та проведення електронних торгів та дозволить об'єднати в єдиний інформаційний простір всіх учасників торгів. Електронні торги є найбільш простим і економічним способом продажу активів з метою забезпечення його відчуження за найвищою ціною.
Електронний торговий маданчик Української універсальної біржі гарантує безперебійну роботу з проведення електронних торгів, зокрема:
- подачу учасниками пропозицій щодо ціни через захищене з’єднання у режимі реального часу;
- візуалізацію всіх пропозицій з посиланням на кодові номери учасників, що внесли пропозиції, протягом проведення аукціону в режимі реального часу, а також протягом семи років після його закінчення;
- візуалізацію часу, що залишився до закінчення строку подання пропозицій щодо ціни;
- надає можливість учасникам електронних торгів подавати пропозиції щодо ціни з точністю до 1 копійки;
- надає можливість негайно надсилати кожному учаснику електронних торгів повідомлення, яке містить необхідну інформацію (реквізити) або повідомлення про відмову від розміщення пропозиції із зазначенням причин такої відмови;
- формування та надсилання в електронній формі протоколу про проведення аукціону переможцю та замовнику;
- підтримку внесення та повернення гарантійних внесків для участі у аукціоні;
- забезпечення електронного документообігу та захист інформації тощо.
Замовити послугу або отримати консультацію можна за тел. контакт-центру: (044) 221-32-33 або e-mail: [email protected]
Ви також можете звернутися до наших філій в містах Київ, Кременчук, Запоріжжя, Суми, Харків, Херсон, Дніпропетровськ, Одеса та інших.