Повідомлення про проведення торгів
на право розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної
торговельної мережі в місті Києві
6.1. Суб’єкти господарювання, визначені переможцями торгів, зобов'язані мати наступні документи:
6.1.1. документ про взяття на облік як платника податку;
6.1.2. документ щодо правовідносин між суб’єктом господарювання та працівником;
6.1.3. інформаційний талон про сплату пайової участі (повинен бути розміщений на фасаді засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі з забезпеченням зчитування спеціального коду інформаційного талона про сплату пайової участі);
6.1.4. договір щодо розміщення засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі з КП «Міський магазин»;
6.1.5. документ, що підтверджує сплату по договору щодо розміщення засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі.
6.2. Працівники, які безпосередньо здійснюють продаж продовольчих товарів в засобах пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, на товари, одержані для продажу, повинні мати:
6.2.1. документи про надходження товарів до продажу (товарно-транспортні накладні, прибутково-видаткові накладні, приймальні акти тощо із зазначенням назви, сорту, кількості, ціни та загальної вартості товару);
6.2.2. документи, що засвідчують відповідність якості товарів вимогам нормативних документів (для імпортних товарів – копії сертифікатів, викладені мовою країни-експортера і українською або російською мовою та завірені печаткою суб'єкта господарювання, від якого одержані ці товари);
6.2.3. копії гігієнічних висновків;
6.2.4. ярлики (цінники) або покажчики цін;
6.2.5. санітарну книгу продавця;
6.2.6. сертифікат на газове обладнання та устаткування, якщо таке обладнання встановлене та/або знаходиться безпосередньо в засобі пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі.
6.3. Суб’єкти господарювання, що провадять торгівлю в засобах пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі повинні дотримуватись вимог Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833 та Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 08 липня 1996 року № 369, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 23 липня 1996 року за № 372/1397, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 300 від 02.04.15 «Про затвердження Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01.07.2016 № 489 «Про внесення змін до Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві» та інших нормативних документів, що регламентують торговельну діяльність.
6.4. У разі виявлення встановлення засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі не в зазначеному договором місці та/або встановлено з порушення правил дорожнього руху України та інших законів і нормативно-правових актів України, у разі виявлення факту використання місця не за цільовим призначенням, встановлення засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі на газонах, клумбах в парках, скверах тощо, та здійснення пошкоджень зелених насаджень, а також у разі недотримання правил торгівлі договір буде достроково розірвано.
7.1. Плата за облаштування та утримання місця розміщення засобу пересувної торгівлі сплачується двома окремими платежами за кожний розрахунковий період (шість місяців) наступним чином:
7.1.1. перший платіж сплачується в строк до п’яти робочих днів з дня укладення договору у вигляді платежу в розмірі не менше ніж плата за облаштування та утримання місця розміщення засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі за шість місяців;
7.1.2. другий платіж сплачується попередньою оплатою до 15 числа місяця, що передує наступному розрахунковому періоду у вигляді платежу в розмірі не менше ніж плата за облаштування та утримання місця розміщення засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі за шість місяців.
7.2. Гарантійний внесок, який був внесений для участі в торгах, першочергово зараховується як частина або вся сума першого платежу, а залишок, якщо лишився, зараховується як частина плати за цим Договором в наступний черговий платіж. Якщо сума гарантійного внеску є меншою платежу, суб’єкт господарювання зобов’язаний сплатити обсяг коштів, яких не вистачає, в строк, зазначений в Договорі.
Строки прийому заяв:
Зверніть увагу! Змінено реквізити!
Гарантійний внесок сплачується у розмірі згідно Додатку 1 на розрахунковий рахунок КП «Міський магазин» за наступними реквізитами:
р/р № 26008010007203 в АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК»
МФО 313849;
код ЄДРПОУ одержувача 36927573;
призначення платежу: сплата гарантійного внеску за участь у проведенні торгів на право використання торгового місця за лот №_з ПДВ.
Реєстраційний внесок сплачується у розмірі 200 гривень 00 копійок (з ПДВ) на розрахунковий рахунок Української універсальної біржі за наступними реквізитами:
п/р № 26006000002152 в ПАТ «КРЕДІТ АГРІКОЛЬ БАНК»,
МФО 300614
код ЄДРПОУ 25158707
12.1. Процес реєстрації та подачі заяв на участь у торгах на електронному торговому майданчику Українська універсальна біржа за адресою
12.2. Зверніть увагу! В графі «Банківські реквізити для повернення гарантійного внеску» необхідно вказати саме розрахунковий (поточний) рахунок. Картковий або депозитний рахунок не приймаються.
13.1. Інформація про час початку та тривалість торгів оприлюднюється на головній сторінці електронного торгового майданчику Української універсальної біржі за адресою
13.2. Учасники, які отримали допуск до участі у торгах, запрошуються до участі в торгах шляхом надсилання Українською універсальною біржею на їх поштову скриньку, вказану при реєстрації, повідомлення про час проведення торгів та посиланням на сторінку відкритих торгів.
13.3. Учасники на сторінці відкритих торгів обирають лот, у якому будуть приймати участь у торгах за номером лоту або номером об’єкту продажу.
13.4. Крок торгів становить 10% від ціни.
13.5. Учасники мають право протягом 15 хвилин надати свої цінові пропозиції на сторінці проведення торгової сесії. При цьому, кожна з додаткових цінових пропозицій, наданих учасниками торгів, повинна перевищувати попередню не менше, ніж на крок торгів, що становить 10 відсотків.
13.6. Строк проведення торгів (тривалість торгової сесії) – проміжок часу, протягом якого Учасники можуть подавати пропозиції про ціну. У разі виникнення спору, відносно часу внесення пропозиції про ціну, приймається до уваги показники часу, що зазначені на веб-сайті Української універсальної біржі (
13.7. Якщо пропозиція внесена за 5 хвилин до закінчення торгової сесії, то час проведення торгів продовжується на 10 хвилин і так доти, поки не буде виявлено переможця торгів. Торги вважаються закінченими у разі, якщо в останні 5 хвилин не було подано жодної пропозиції про ціну.
13.8. У разі, якщо один Заявник є Учасником по декільком лотам, торги за якими визначено в один час – Учасник повинен надавати свої цінові пропозиції паралельно шляхом відкриття по кожному лоту окремої торгової сесії.
13.9. Переможцем торгів визначається учасник, що запропонував найвищу ціну на час завершення торгів.
13.10. Звертаємо Вашу увагу, що торги по декільком засобам пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі можуть здійснюватися одночасно.
Разом з протоколом переможець має надати Українській універсальній біржі заповнену анкету-опитувальник для здійснення фінансового моніторингу. Завантажити анкету можна за посиланням
Звертаємо Вашу увагу! У випадку зазначення функціонального призначення предмету торгів, що наведений у Додатку 1, як «гарячі напої/швидке харчування», суб’єкт господарювання, який визначений переможцем торгів, на момент укладення договору, зобов’язаний обрати один вид функціонального призначення із наведених.
Переможці торгів за лотами № ПЧ-П-10213, № ПЧ-П-10244, № ПЧ-П-10245 для укладення договору щодо розміщення засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі зобов’язані в письмовій формі погодити зовнішній вигляд типової конструкції (архітипу) з КП «Міський магазин».
В момент укладення з КП «Міський магазин» договору щодо розміщення засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі обов’язково надається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобів з відмітками про переобладнання транспортного засобу, видане відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 07 вересня 1998 року за № 1388 «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів» відповідно до типової конструкції (за винятком архітипу «Візок» та «Спеціально – технічне обладнання» загальною площею 2 кв. м. та 4 кв. м.).
Гарантійний внесок, внесений заявниками, яких визнано переможцями торгів, зараховується як частина плати за договором на розміщення засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі на рахунок КП «Міський магазин».