Ще з моменту свого заснування Українська універсальна біржа, яка співпрацює з бізнесом регіонів і державними організаціями, пропонує участь у тендерних закупівлях Державним замовникам і Постачальникам, продовжує розвиватися, вдосконалюватися і ставати сильнішою завдяки великій команді відповідальних кваліфікованих фахівців. Якщо Ви націлені на успіх і маєте намір реалізовувати цікаві проекти, то ми запрошуємо вас стати членом нашої великої родини!
Ми забезпечуємо:
- Створення і впровадження кадрової політики для розвитку чесних, прозорих і справедливих відносин, заснованих на довірі;
- З метою створення динамічної і кваліфікованої команди відбір та забезпечення розвитку тих кандидатів, які відповідають корпоративній культурі і цілям компанії;
- Будучи підприємством, що інвестує в персонал і надає йому великого значення, створення і впровадження постійно діючих систем по охороні праці і здоров'я працівників, особливо в галузі, яка стосується їх фізичного розвитку і вдосконалення;
- Організація освітніх курсів, що відповідають корпоративним цілям і сприяють особистісному розвитку персоналу, оцінка їх ефективності.
Співробітників Української універсальної біржі чекають:
- Інноваційний і динамічний сектор економіки;
- Конкурентна і вимоглива обстановка всередині структури;
- Можливість працювати з найкращим персоналом в вибраній галузі;
- Заснований на принципах етики підхід до управління персоналом;
- Можливість особистого розвитку і кар'єрного зростання кожного працівника.
Процес відбору і навчання співробітників
Загальні вимоги, пропоновані нами персоналу при влаштуванні на роботу в Українську універсальну біржу - це наявність належної освіти, досвіду і навичок, володіння особистими характеристиками, що відповідають корпоративним цілям, культурі та цінностям нашої компанії.
Всі заявки розглядаються в рамках принципу конфіденційності, рівності можливостей і справедливості.
Кандидати, що відповідають відкритій вакансії компанії запрошуються до її офісу, де проводиться загальний тест на виявлення професійних здібностей та особистих характеристик кандидата. Після співбесіди, проведеної посадовою особою відділу кадрів, кандидати направляються до керівника відповідного відділу.
Остаточна пропозиція роботи направляється відповідним за результатами співбесід кандидатам після перевірки їх рекомендацій.
Для того щоб нові співробітники змогли швидко адаптуватися, для них організовується орієнтаційна програма як безпосередньо у відділі майбутньої роботи, так і на підприємстві в цілому.
Подальша система управління кар'єрою сприяє розвитку всього персоналу у відповідності зі стратегіями нашої компанії, і є систематичним процесом, що забезпечує початок роботи в потрібний час і на потрібній позиції.
Всі горизонтальні і вертикальні кар'єрні переміщення персоналу (підвищення, переведення на іншу посаду / в інший структурний підрозділ тощо) в рамках системи управління кар'єрою і кар'єрним зростанням періодично оцінюються керівниками відповідних відділів.
У процесі роботи виникає необхідність в навчанні та підготовці кадрів. Тому з метою забезпечення підвищення ефективності реалізації їх кадрового потенціалу на підприємстві організовуються освітні програми у вигляді тренінгів, семінарів за конкретними напрямками роботи.
Відправка резюме Online
Дізнатися про відкриті вакансії Української універсальної біржі можна на сайті uub.com.ua, а загальні резюме надсилати на електронну адресу: [email protected].
Після розгляду резюме усім кандидатам буде надіслано позитивну або негативну відповідь.
Ваші резюме розглядаються відділом кадрів Української універсальної біржі. При цьому насамперед розглядаються резюме кандидатів, які звернулися на відкриті вакансії, опубліковані на сайті uub.com.ua.
Зайдіть на сайт uub.com.ua для того, щоб побачити оголошення про наявні вакансії та відправити резюме online.
Наші активні вакансії:
- Начальник відділу координації та розвитку мережі продажів
Вимоги:
- Вища економічна освіта (банківська справа, фінанси і кредит, менеджмент) або юридична;
- Досвід роботи на аналогічній посаді в сфері продаж від 2-х років;
- Досвід роботи з регіональними представництвами, філіями (не менше 10 структурних підрозділів по Україні);
- Досвід роботи зі звітністю і статистикою;
- Бездоганна ділова репутація;
- Особистісні якості: активна життєва позиція, системність, орієнтація на результат, відповідальність.
Обов'язки:
- Планування, організація та контроль роботи відділу (у прямому підпорядкуванні 2 особи);
- Участь в розробці плану розвитку мережі продажів Компанії;
- Постановка бізнес-цілей і контроль їх реалізації в регіональних офісах Компанії;
- Організація підтримки і супроводу діяльності регіональних офісів, їх кадрового і технічного забезпечення;
- Участь в переговорах з ключовими клієнтами та партнерами Компанії.
Умови:
- Робота в стабільній компанії (головний офіс в м. Полтава);
- Можливість професійної реалізації та зростання;
- Конкурентні умови оплати праці.
- Менеджер по роботі з клієнтами, спеціаліст у відділ біржових операцій
Вимоги: вміння вести ділові переговори з клієнтами, грамотне складання документів, відповідальність до виконання поставлених завдань, вміння орієнтуватися в чинному законодавстві, вільне володіння ПК.
Умови роботи: повний робочий день, субота-неділя - вихідні.
Обов'язки: прийом від клієнтів та перевірка документів для проведення біржових торгів і аукціонів, складання договорів та інших документів при проведенні біржових торгів і аукціонів, ведення переговорів з клієнтами.
3. Менеджер по продажам послуг компанії
Вимоги:
- досвід роботи з клієнтами по впровадженню/супроводженню програмного забезпечення або у сфері продажів від 1 року;
- вміння вести переговори з клієнтами;
- відповідальність до виконання поставлених завдань;
- націленість на результат.
Умови роботи: Сфера діяльності — електронні технології. Можлива повна і неповна зайнятість, віддалена робота. З/п + % від залучених клієнтів.
Обов’язки:
- залучення клієнтів;
- проведення переговорів, укладення договорів з клієнтами;
- консультації і допомога при роботі на електронному торговому майданчику.
4. Інтернет-маркетолог
Вимоги:
- Бажання стрімко навчатися і вникати у всі проекти компанії;
- Знання стандартних програм Windows + навички в якості користувача для перегляду ai./psd./coral./ph./power point/;
- Організованість, грамотність і широкий кругозір;
- Любов до своєї справи!
Обов'язки:
- Планування та реалізація рекламних компаній, email і sms розсилок;
- Аналізування та складання звіту ефективності проведення рекламних компаній;
- Знання та практика застосування SEO;
- Організація інтернет продажів послуг і "продуктів" Компанії;
- Реклама в соціальних мережах, ведення груп компанії;
- Вміння працювати в команді, ставити завдання, контролювати їх виконання;
- Ключові якості – стратегічне мислення, проактивність, ініціативність, готовність працювати тільки на результат.
Умови роботи:
- Затишний сучасний офіс в центрі р. Полтава.
- П'ятиденний робочий тиждень, 08:30 - 17:30.
- Своєчасна гідна заробітна плата (обговорюється індивідуально за результатами співбесіди).
- Прекрасні проекти, цікаві завдання та творча атмосфера.
5. Оператор в call-centre
В стабільну компанію на постійне місце роботи в зв'язку з розширенням штату необхідний співробітник у відділ інформаційно-консультаційного забезпечення (call-centre)!
Вимоги:
- Впевнений користувач ПК, MS Office;
- Грамотна усна і письмова мова, вільне володіння російською та українською;
- Досвід роботи в колл-центрі є перевагою.
Обов'язки:
- Прийом вхідних дзвінків;
- Оформлення реєстрацій;
- Ведення звітності.
Умови роботи:
Графік ПН ПТ 9.00-18.00
6. Юрист
Вимоги:
- вища профільна освіта,
- досвід роботи від 5-и років,
- наявність практичного досвіду представництва компанії в судах,
- упевнений користувач ПК та офісних програм,
- високий рівень знань діючого законодавства.
Обов’язки:
- робота в команді юридичного департаменту, що складається з 7 осіб;
- повний юридичний супровід діяльності;
- консультування працівників біржі, у тому числі її філій по правових питаннях, що виникають в процесі господарської діяльності;
- ведення договірної та претензійно-позовної роботи;
- самостійне ведення судових справ у судах всіх інстанцій;
- супроводження перевірок контролюючими органами;
- надання відповідей контролюючим, правоохоронним та іншим органам;
Умови роботи :
- сучасний офіс в центрі міста;
- 5-и денний робочий тиждень;
- Працевлаштування та режим роботи згідно КЗпП України: ПН-ПТ з 8.30 до 17.30, обідня перерва з 12.00 до 13.00;
- конкурентна заробітна плата — за результатами співбесіди.
Прохання направляти резюме із фото та зазначенням бажаного рівня заробітної плати.
Запис на співбесіду проводиться тільки за результатами розгляду отриманих резюме.